Keynote: Sisters Academy: Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Keynote: Sisters Academy : Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse. / Hallberg, Gry Worre.

I: BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur, Bind 33, Nr. 61, 2016, s. 34-66.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Hallberg, GW 2016, 'Keynote: Sisters Academy: Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse', BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur, bind 33, nr. 61, s. 34-66. <http://sistershope.dk/wp-content/uploads/2011/10/23385-53865-1-SM1.pdf>

APA

Hallberg, G. W. (2016). Keynote: Sisters Academy: Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse. BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur, 33(61), 34-66. http://sistershope.dk/wp-content/uploads/2011/10/23385-53865-1-SM1.pdf

Vancouver

Hallberg GW. Keynote: Sisters Academy: Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse. BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur. 2016;33(61):34-66.

Author

Hallberg, Gry Worre. / Keynote: Sisters Academy : Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse. I: BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur. 2016 ; Bind 33, Nr. 61. s. 34-66.

Bibtex

@article{a09745258c134d91980ae04a52a02c8d,
title = "Keynote: Sisters Academy: Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse",
abstract = "Med udgangspunkt i egen intervenerende performancepraksis forankret i visionen om et mere sanseligt samfund, og mere specifikt med det performative uddannelsesudviklingsprojekt Sisters Academy som case, belyses og diskuteres det, hvordan vi kan bruge performancekunst, som en eksperimenterende platform for udforskningen og integrationen af nye oplevelses-, erfarings- og erkendelsesformer i l{\ae}ringsmilj{\o}er.",
author = "Hallberg, {Gry Worre}",
year = "2016",
language = "Dansk",
volume = "33",
pages = "34--66",
journal = "BUKS - Tidsskrift for B{\o}rne- og Ungdomskultur",
issn = "0907-6581",
publisher = "B{\o}rne- og UngdomsKulturSammenslutningen",
number = "61",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Keynote: Sisters Academy

T2 - Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse

AU - Hallberg, Gry Worre

PY - 2016

Y1 - 2016

N2 - Med udgangspunkt i egen intervenerende performancepraksis forankret i visionen om et mere sanseligt samfund, og mere specifikt med det performative uddannelsesudviklingsprojekt Sisters Academy som case, belyses og diskuteres det, hvordan vi kan bruge performancekunst, som en eksperimenterende platform for udforskningen og integrationen af nye oplevelses-, erfarings- og erkendelsesformer i læringsmiljøer.

AB - Med udgangspunkt i egen intervenerende performancepraksis forankret i visionen om et mere sanseligt samfund, og mere specifikt med det performative uddannelsesudviklingsprojekt Sisters Academy som case, belyses og diskuteres det, hvordan vi kan bruge performancekunst, som en eksperimenterende platform for udforskningen og integrationen af nye oplevelses-, erfarings- og erkendelsesformer i læringsmiljøer.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 33

SP - 34

EP - 66

JO - BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur

JF - BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur

SN - 0907-6581

IS - 61

ER -

ID: 169701773