Keynote: Sisters Academy: Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Dokumenter

  • Gry Worre Hallberg
Med udgangspunkt i egen intervenerende performancepraksis forankret i visionen om et mere sanseligt samfund, og mere specifikt med det performative uddannelsesudviklingsprojekt Sisters Academy som case, belyses og diskuteres det, hvordan vi kan bruge performancekunst, som en eksperimenterende platform for udforskningen og integrationen af nye oplevelses-, erfarings- og erkendelsesformer i læringsmiljøer.
OriginalsprogDansk
TidsskriftBUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur
Vol/bind33
Udgave nummer61
Sider (fra-til)34-66
Antal sider22
ISSN0907-6581
StatusUdgivet - 2016
Eksternt udgivetJa

Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk


Ingen data tilgængelig

ID: 169701773