Keynote: Sisters Academy: Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Dokumenter
- 23385-53865-1-SM
Forlagets udgivne version, 808 KB, PDF-dokument
Med udgangspunkt i egen intervenerende performancepraksis forankret i visionen om et mere sanseligt samfund, og mere specifikt med det performative uddannelsesudviklingsprojekt Sisters Academy som case, belyses og diskuteres det, hvordan vi kan bruge performancekunst, som en eksperimenterende platform for udforskningen og integrationen af nye oplevelses-, erfarings- og erkendelsesformer i læringsmiljøer.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur |
Vol/bind | 33 |
Udgave nummer | 61 |
Sider (fra-til) | 34-66 |
Antal sider | 22 |
ISSN | 0907-6581 |
Status | Udgivet - 2016 |
Eksternt udgivet | Ja |
Links
- http://sistershope.dk/wp-content/uploads/2011/10/23385-53865-1-SM1.pdf
Forlagets udgivne version
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 169701773