At betragte andres lidelser

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

Standard

At betragte andres lidelser. / Sharma, Devika.

I: Dagbladet Information, 16.11.2013.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

Harvard

Sharma, D 2013, 'At betragte andres lidelser', Dagbladet Information.

APA

Sharma, D. (2013). At betragte andres lidelser. Dagbladet Information.

Vancouver

Sharma D. At betragte andres lidelser. Dagbladet Information. 2013 nov. 16.

Author

Sharma, Devika. / At betragte andres lidelser. I: Dagbladet Information. 2013.

Bibtex

@article{4ad74e9d67ca443f9e2c299ae71bfc6b,
title = "At betragte andres lidelser",
abstract = "Man kan sp{\o}rge til, hvordan de humanit{\ae}re organisationer f{\aa}r mest i kassen. Men man kan ogs{\aa} sp{\o}rge til, hvordan de bidrager til en solidarisk offentlighed. I dag er humanit{\ae}re kampagner stedet, hvor vi spejler og m{\ae}rker os selv ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, humanit{\ae}re kampagner, offentlighed, solidaritet",
author = "Devika Sharma",
note = "Artikel-id: e4177419 i InfoMedia",
year = "2013",
month = nov,
day = "16",
language = "Dansk",
journal = "Information",
issn = "1602-2572",
publisher = "Dagbladet Information",

}

RIS

TY - INPR

T1 - At betragte andres lidelser

AU - Sharma, Devika

N1 - Artikel-id: e4177419 i InfoMedia

PY - 2013/11/16

Y1 - 2013/11/16

N2 - Man kan spørge til, hvordan de humanitære organisationer får mest i kassen. Men man kan også spørge til, hvordan de bidrager til en solidarisk offentlighed. I dag er humanitære kampagner stedet, hvor vi spejler og mærker os selv

AB - Man kan spørge til, hvordan de humanitære organisationer får mest i kassen. Men man kan også spørge til, hvordan de bidrager til en solidarisk offentlighed. I dag er humanitære kampagner stedet, hvor vi spejler og mærker os selv

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - humanitære kampagner

KW - offentlighed

KW - solidaritet

M3 - Bidrag til avis - Avisartikel

JO - Information

JF - Information

SN - 1602-2572

ER -

ID: 97514169