Kunstneriske Partnerskaber i den Åbne Skole? Forskningsdesign for Børn og Unges Møde med Kunst i Skolen
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Standard
Kunstneriske Partnerskaber i den Åbne Skole? Forskningsdesign for Børn og Unges Møde med Kunst i Skolen. / Haastrup, Lisbeth; Sørensen, Merete Cornet; Chemi, Tatiana; Svendler Nielsen, Charlotte; Sattrup, Lise; Holst, Finn; Græsholm, Niels; Jacobsen, Sarah Trolle; Toft, Nana.
København : Statens Kunstfond, 2017. 31 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Kunstneriske Partnerskaber i den Åbne Skole?
T2 - Forskningsdesign for Børn og Unges Møde med Kunst i Skolen
AU - Haastrup, Lisbeth
AU - Sørensen, Merete Cornet
AU - Chemi, Tatiana
AU - Svendler Nielsen, Charlotte
AU - Sattrup, Lise
AU - Holst, Finn
AU - Græsholm, Niels
AU - Jacobsen, Sarah Trolle
AU - Toft, Nana
N1 - CURIS 2017 NEXS 385
PY - 2017
Y1 - 2017
N2 - Rapporten er en videreførelse af "Effekten af børns og unges møde med kunst" og opstiller et overordnet forskningsdesign for projekter, hvor børn, unge, kunstnere, lærere og formidlere mødes om kunstneriske processer og læring. Forskningsdesignet baserer sig på to grundlæggende spørgsmål – dels hvilken betydning mødet med kunsten har for forskellige deltagere og dels, hvordan man kan evaluere på denne betydning. Herudover diskuteres mulighederne for at etablere møder om kunsten i forskellige partnerskabsmodeller.
AB - Rapporten er en videreførelse af "Effekten af børns og unges møde med kunst" og opstiller et overordnet forskningsdesign for projekter, hvor børn, unge, kunstnere, lærere og formidlere mødes om kunstneriske processer og læring. Forskningsdesignet baserer sig på to grundlæggende spørgsmål – dels hvilken betydning mødet med kunsten har for forskellige deltagere og dels, hvordan man kan evaluere på denne betydning. Herudover diskuteres mulighederne for at etablere møder om kunsten i forskellige partnerskabsmodeller.
M3 - Rapport
SN - 978-87-92681-04-1
BT - Kunstneriske Partnerskaber i den Åbne Skole?
PB - Statens Kunstfond
CY - København
ER -
ID: 196907932