Den kunstige økologi: tre indikatorer - Kommunikativ æstetik, designsemantik og designer-intelligens
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Standard
Den kunstige økologi: tre indikatorer - Kommunikativ æstetik, designsemantik og designer-intelligens. / Michelsen, Anders Ib.
Kommunikativ Æstetik. red. / Ole Thyssen; Frederik Stjernfelt. København : Handelshøjskolens Forlag, 2000. s. 143-162.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Harvard
Michelsen, AI 2000, Den kunstige økologi: tre indikatorer - Kommunikativ æstetik, designsemantik og designer-intelligens. i O Thyssen & F Stjernfelt (red), Kommunikativ Æstetik. Handelshøjskolens Forlag, København, s. 143-162.
APA
Michelsen, A. I. (2000). Den kunstige økologi: tre indikatorer - Kommunikativ æstetik, designsemantik og designer-intelligens. I O. Thyssen, & F. Stjernfelt (red.), Kommunikativ Æstetik (s. 143-162). Handelshøjskolens Forlag.
Vancouver
Michelsen AI. Den kunstige økologi: tre indikatorer - Kommunikativ æstetik, designsemantik og designer-intelligens. I Thyssen O, Stjernfelt F, red., Kommunikativ Æstetik. København: Handelshøjskolens Forlag. 2000. s. 143-162
Author
Bibtex
@inbook{243ee5b0ac7011debc73000ea68e967b,
title = "Den kunstige {\o}kologi: tre indikatorer - Kommunikativ {\ae}stetik, designsemantik og designer-intelligens",
author = "Michelsen, {Anders Ib}",
year = "2000",
language = "Dansk",
pages = "143--162",
editor = "Ole Thyssen and Frederik Stjernfelt",
booktitle = "Kommunikativ {\AE}stetik",
publisher = "Handelsh{\o}jskolens Forlag",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Den kunstige økologi: tre indikatorer - Kommunikativ æstetik, designsemantik og designer-intelligens
AU - Michelsen, Anders Ib
PY - 2000
Y1 - 2000
M3 - Bidrag til bog/antologi
SP - 143
EP - 162
BT - Kommunikativ Æstetik
A2 - Thyssen, Ole
A2 - Stjernfelt, Frederik
PB - Handelshøjskolens Forlag
CY - København
ER -
ID: 14776185