Peter Woetmann Christoffersen
Emeritus
Institut for Kunst- og Kulturvidenskab
Karen Blixens Vej 1
2300 København S
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2007
- Udgivet
Alexander Agricola's Vocal Style – »bizarre« and »surly«, or the Flower of the Singer's Art?
Christoffersen, Peter Woetmann, 2007, Alexander Agricola. Musik zwischen Vokalität und Instrumentalismus: Trossinger Jahrbuch für Renaissancemusik, Band 6, 2006. Schwindt, N. (red.). Kassel: Bärenreiter, s. 59-79Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Music Sections of MS Amiens 162: Copyists, Purpose, Corbie, Confréries and the Role of Antoine de Caulaincourt’, paper presented at the Colloque International »In Seculum Amiens. Les manuscrits musicaux d’Amiens au Moyen Âge«, November 22-24, 2007 in Amiens
Christoffersen, Peter Woetmann, 2007Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
ID: 5036
Flest downloads
-
750
downloads
Sangerens kunst og Agricolas kirkemusik: Om forholdet mellem improviseret og komponeret flerstemmighed
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Udgivet -
434
downloads
Josquin Desprez: Ut Phebi radiis. Motet for fire stemmer udgivet [og kommenteret] af Peter Woetmann Christoffersen
Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
Udgivet -
44
downloads
An experiment in musical unity, or: The sheer joy of sound. The anonymous Sine nomine mass in MS Cappella Sistina 14
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet