Helle Munkholm Davidsen

Helle Munkholm Davidsen

Institutleder


  1. 2021
  2. Udgivet

    Abduction and entrepreneurial learning

    Davidsen, Helle Munkholm & Højlund, C., 2021, I: Education + Training. 64, 7, s. 910-922 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2018
  4. The literary representation of reality

    Davidsen, Helle Munkholm, 2018, I: Res Cogitans. 1, 13, s. 111-134 24 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2017
  6. A Holistic Design Perspective on Entrepreneurship Education

    Davidsen, Helle Munkholm & Sørensen, K. B., 2017, I: Universal Journal of Educational Research. 5, 10, s. 1818-1826 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. 2016
  8. Entreprenørskab og læringsmål

    Davidsen, Helle Munkholm, 2016, I: Studier i Læreruddannelse og Profession. 1, 1

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. 2013
  10. Forskningsforankring af fagdidaktikken

    Davidsen, Helle Munkholm, 2013, I: Cursiv. 12, s. 147-164 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Litteratur - et studie i hverdagslivets bevidsthed

    Davidsen, Helle Munkholm, 2013, I: Dansk. 1, s. 6-9 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  12. 2012
  13. Fagdidaktikkens autonomi

    Davidsen, Helle Munkholm, 2012, I: Cursiv. 9, s. 235-244 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  14. 2011
  15. Oplevelsesdesign: et metasemiotisk fænomen

    Davidsen, Helle Munkholm, 2011, I: Signs. 2

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  16. 2010
  17. Designs semiotiske kreativitet

    Davidsen, Helle Munkholm, 2010, I: Signs. 1

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

ID: 128029620