Cecilie Ullerup Schmidt

Cecilie Ullerup Schmidt

Tenure track adjunkt


  1. Udgivet

    Opgør med myten om frihed

    Schmidt, Cecilie Ullerup, 2014, I: Teater 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  2. Udgivet

    The One-Woman-Orchestra

    Schmidt, Cecilie Ullerup, 7 jan. 2016, I: DRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift. 2, 2016, s. 26-28 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  3. Udgivet

    Schützen

    Schmidt, Cecilie Ullerup, 2013, 72 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  4. Udgivet

    Kunstneren er en iværksætter uden rettigheder

    Schmidt, Cecilie Ullerup, 2015

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  5. Udgivet

    Fællesskab i mursten

    Schmidt, Cecilie Ullerup, 31 jan. 2017, I: Teater 1. 177, s. 46-48 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  6. Udgivet

    Dobbeltliv

    Schmidt, Cecilie Ullerup, 2013, I: Det postomdelte fagblad for foreningen af danske sceneinstruktører. s. 4-9

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  7. Udgivet

    Krigsdramaturgi: – forestillinger om krig på scenen

    Schmidt, Cecilie Ullerup, 2012, I: Peripeti.dk. 17, s. 102-106

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Livet som vare: Boganmeldelse: Bojana Kunst: Artist at Work, 2015

    Schmidt, Cecilie Ullerup, 31 jan. 2017, I: Peripeti. 26, s. 140-143 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

  9. Udgivet

    Guldslør. Performative strategier som kritik og affirmation i senkapitalismen

    Schmidt, Cecilie Ullerup, 30 dec. 2016, I: K & K. Årg. 44, 122, s. 199 218 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Who's there? Subjects on Stage in Reality

    Schmidt, Cecilie Ullerup (red.) & Frandsen, M. (red.), 2011, The Danish National School of Performing Arts - Continuing Education. 96 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Forrige 1 2 Næste

ID: 17282637